úterý 22. května 2012

DM - skaut

Ahojky!
Už je to delší dobu od posledního příspěvku.. ale musíte mě omluvit měla jsem ve škole docela fofr .. samý písemky (zápočty) no a v půlce června mi začínají zkoušky :(

Teď už k článku.. možná i někdo z vás se stal Dm skautem?? 
Co to je?
Na facebookových stránkách Dm drogerie  http://www.facebook.com/dm.cesko se můžete stát Dm skautem. Jednou za čas Dm zveřejní příspěvek, kde vyplníte dotazník a pak vám do schránky přijde vzorek na otestování ... tentokrát tím vzorkem byla BIO čokoláda Fair Trade.
Ale pozor rozdávají vždy pouze 300 kusů !!! Takže postupně vidíte jak rychle ubývají a během 10 minut jsou všechny fuč :D .. já jsem tentokrát právě seděla u počítače, když to zveřejnili. Takže jsem hned rychle vyplňovala dotazník. Stihla jsem to dokonce třikrát .. já vím, že by se to nemělo.. ale šlo o čokoládu :D Jednu jsem poslala babičce, která jí snědla dřív než jsem za ní přijela :D Další přišla mamce a mě.
Ještě jsem ji neotevřela, tak nevím jak chutná, ale určitě bude výborná ! 

Žádné komentáře:

Okomentovat