sobota 4. června 2011

Rings

Když jsem dneska uklízela v pokoji, rozhodla jsem se pouklidit i v mém oddělení doplňků. A tak vzniklo i pár fotek mých nejoblíbenějších prstýnků. Příště se můžete těšit na mojí sbírku naušnic - kterých je doopravdy mnoho.. kolík?.. to vám řeknu příště :D
             (zleva: umělý z poutě, s kamínky z Takka, růže Jeans Club, Dm)
                   (zleva: Takko, Kenvelo, + drátkový jsem dostala jako dárek)
                    (umělý prstýnky koupeny ve francouzské Claire's)
                    (zleva: C&A, C&A, kroužek z dovolené, C&A, a dárek)
                      (zleva: Dm, Dm, H&M, Takko, H&M)
Tak to jsou moje nejoblíbenější :) mám jich o hodně více, ale už i takhle je jich dosti.. a určitě jsem vás fotkama unudila k smrti :D          

Mějte krásný víkend                              

3 komentáře: